Returnering/fortrydelsesret

Inden for 14 dage efter modtagelse af din vare, kan du jf. købeloven fortryde dit køb. Fortrydelsesretten er betinget af, at varen er ubrugt og er i samme stand, som da du modtog den.

Du må gerne have pakket varen/varerne ud af kassen, men du må ikke have anvendt den eller dem på nogen måde. Ansvaret for at varen har samme stand, som da du modtog den, påhviler dig som kunde.

Hvis du ønsker at returnere en eller flere af dine købte varer, skal du sende en mail til hej@minimala.dk.

For hurtig behandling af returordren, bedes du oplyse dit ordrenummer i mailen.

Din henvendelse vil herefter blive behandlet inden for maksimalt 24 timer.

Når vi har bekræftet din returnering, vil du:

1) Modtage en mail med returneringsadresse
2) Herefter har du 14 dage til at sende din vare – husk at få kvittering på afsendelse.
3) Få bekræftelse på mail, når vi har modtaget din returvare
4) Få tilbageført pengene for din returnering til dit betalingskort
Vi gør opmærksom på, at du jf. handelsbetingelserne selv skal betale for fragten i forbindelse med din returnering, samt at pengene først refunderes, når vi har modtaget varen.

OBS: Retursager på efterkrav bliver IKKE MODTAGET og bliver sendt retur på kundens regning.

Reklamation

Hvis du mod forventning modtager en beskadet vare, skal du sende en mail til hej@minimala.dk.

Du bedes oplyse ordrenummer i mailen – på den måde kan vi hurtigere hjælpe.

I mailen skal du beskrive, hvad du reklamerer over, og såfremt der er tale om en skade, bedes du vedlægge billede.

Herefter vil vi tage kontakt til dig inden for maksimalt 24 timer, så der kan findes en løsning.

Såfremt varen er beskadiget, eller der evt. er leveret en forkert vare ved en fejl, sørger vi for, at du får en ny vare på vores regning.