Webshoppen ejes af:

Mette Pedersen
Lauritshøj 54
8541 Skødstrup
Mail: hej@minimala.dk

CVR: 39411768

Alle daglige opgaver, vareindkøb, kundehåndtering, lagerstyring med mere administreres af Sandra Korshøj Pedersen.

I forbindelse med levering, påkræves det fra fragtselskabet, at der oplyses telefonnummer og e-mail. Dette skyldes man ønsker at give den bedste service ved at informere dig om, når pakken er afleveret ved nærmeste pakkeshop, eller hvornår din pakke bliver leveret til dig, hvis du har valgt hjemmelevering.

Dit telefonnummer og e-mail bliver kun gemt i forbindelse med din ordre og gives ikke til tredjepart.

Varerne leveres i miljøvenligt indpakning. I æsken er der bæredygtigt materiale, der beskytter mod slag.

Da vi går ind for genanvendelighed og zero waste, genanvender vi også de papkasser, vi får leveret varer i. Du kan derfor sagtens ske at få leveret varer i genbrugspapkasser.

Ved køb under 349 kroner varierer fragtprisen alt efter, om du ønsker at afhente ved pakkeshop eller få varen omdelt. Priserne går fra 39 til 59 kroner.

Køber du for mere end 349 kroner er fragten gratis ved forsendelse til nærmeste GLS-afhentningssted.

Har du købt for et beløb, så du er berettiget til gratis fragt – og er du bosiddende i Skødstrup – forbeholder vi os retten til at levere dine varer personligt på din adresse.

Vi afsender varer hver dag, og derfor kan du forvente at modtage dine varer inden for 1-3 hverdage.

OBS: Ingen varer afsendes i perioden 14. juli – 22. juli.
Køber du i den periode, afsendes dine varer først 23. juli. Til gengæld kvitterer vi med en rabat på 15 % på hele shoppen.

Har du spørgsmål til levering er du meget velkommen til at skrive til hej@minimala.dk

Som kunde har du 2 års reklamationsret. Det betyder at du kan få ombyttet og få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af varens tilstand. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Al reklamation og returnering kan du læse mere om her.

Har du fortrudt dit køb, har du – jf. købeloven – 14 dages fortrydelsesret ved køb online.

Du skal blot følge denne vejledning.

Du skal omgående – og inden du åbner pakken – tage et billede af indpakningen.

Alle pakker sendes i sikker indpakning, og derfor er det en fejl, der er sket hos GLS.

Send billede af indpakning samt billede af varen, hvis den er beskadiget, til: hej@minimala.dk.

Ja, såfremt der er tale om en almindelig returnering i henholds til fortrydelsesretten, så skal du selv betale for returfragten.

Er der derimod tale om reklamation, betaler vi udgifterne til fragt.